reklama

Homeless alias bezdmovci nášho sveta

Obchodný dom v Bratislave . Blížim sa k autu s nakúpeným nábytkom ja a moja žena, za nami sa blíži bezdomovec ako každý iný. Aspoň na prvý pohľad sa taký zdal ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Pristúpil a spýtal sa : Môžem Vám pomôcť ? Touto otázkou ma úplne odzbrojil . I keď som väčšinou k typu takýchto ľudí odmeraný a podozrievavý súhlasil som. Bol som spolu so ženou ktorá je tehotná , preto som pomoc uvítal . Bol nižšej postavy , tmavé vlasy , pomerne čistý , oproti niektorým ktorý už zmysel života stratili . Dokonca z neho nebol cítiť ani alkohol .Poďakoval mi a začal spolu so mnou nakladať . S úsmevom na tvári robil čo mohol . S veľkou úctou a nevtieravým spôsobom , dokonca s humorom sme naložili celý nákup na auto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel čas platiť . S jeho pomocou mi to šlo ľahšie , bol milý , nebol cítiť alkoholom a čo je najhlavnejšie veľmi slušný . Tak som vytiahlo s peňaženky 10 € . Keď zbadal v mojich rukách bankovku na moment sa zhrozil . Podával som mu určite viac ako čakal . Poďakoval , zobral nám aj nákupné košíky a poprial šťastnú cestu .

Pre niekoho je to možno len ďalší bezdomovec ktorých je vo väčších či menších mestách veľa. Pre mňa je to však človek ktorý sa snaží nájsť si miesto a cestu s problému ktorý má. Kde je vôľa , cesta sa nájde. Jednoznačne to platí aj o ťažkých životných situáciách . I keď asi nebude mať šancu si tento text prečítať chcem mu poďakovať aspoň za pekný deň ktorý som vďaka nemu mal .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Peter Ďakujem a dúfam že sa čoskoro dostaneš na druhú , tú lepšiu , stranu mosta tvojho života.

Michal Mišun

Michal Mišun

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek z ľudu ktorý sa rozhodol , možno humorne a možno vážne, písať o veciach ktoré ho zaujímajú. Kedysi som si myslel o sebe že som namyslený , ale mýlil som sa , teraz som už bez chyby .Mám rád humor a neznášam pesimizmus. A to je všetko priatelia . :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu