reklama

Policia a Tankodrom

Dnes je krásny slnečný deň. Vstal som s myšlienkou isť na výlet. Sadám do auta spolu s druhou polovičkou s úsmevom na tvári . Máme za sebou 3 km a ja sa cítim ako na Tankodrome. Po ďalšom kilometri ma zastavuje Polícia ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Policajt pristúpi bližšie , nepozdraví iba sa rovno spýta : Kam idete a odkiaľ ? Provokačne pozdravím a odpovedám : Sme hádam v slobodnom štáte , môžem isť kde chcem?! A to som nemal robiť. Ego policajta sa ozvalo a tak začalo malé peklo.

Viete prečo sme Vás zastavili ?

No neviem , vyzerám ako nejaké médium ?

Pán je doktor alebo niečo podobné ? pýta sa policajt ďalej .

Nie, nie som doktor , ako ste na to prišli ?

Mladý pán veď Vy ste spomenuli nejaké medícium !! Odpovedá podráždene .

Hneď som pochopil že to bude na dlhšiu debatu. Druhý policajt len s nezáujmom sedí v aute. Policajt pri aute siahajúci tak asi po kľučku s prísnym pohľadom a ráznym hlasom pokračuje v inteligentnej debate :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže Vy naozaj neviete prečo sme Vás zastavili ?

Nie neviem . Mohol by mi to pán kapitán povedať ? Pýtam sa s úsmevom na tvári .

Nemohol , náš pán kapitán je na stanici a kvôli Vám sem nepríde !!

A mohli by ste mi to povedať Vy , prosím ?! upravujem otázku pre príslušníka polície , kedysi VB ( verejná bezpečnosť )

Pán vodič odpovedzte mi na otázku : Prečo ste po ceste jazdili cik cak ? Podrobíme Vás skúškou na alkohol.

Konečne som pochopil prečo ma zastavili. Kto pozná cestu z Prievidze do Trenčína je mu jasné prečo som sa vyhýbal niektorým dieram a nástrahám vozovky . Je to lacnejšie ako nové rameno riadenia . So skúškou som súhlasil a dopadla negatívne . Ako odpoveď na otázku policajta som použil starší vtip .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán policajt kedysi ste zastavovali vodičov ktorý chodili po ceste cik cak s podozrením na alkohol , no a dnes by ste mali zastavovať vodičov ktorý idú priamo , pretože práve tí musia byť na mol keď sa ani jednej diere nevyhnú.

Aaa pán je humorista ! podráždene reaguje policajt.

Potom si už len pamätám ako nám skontroloval pán policajt ešte aj fungovanie smerových svetiel, lekárničku , rezervu , papiere , náhradné žiarovky ..... Spravil nám technickú kontrolu vozidla akú nerobia ani na STK .

Asi po hodine nás pustil so slovami : Prajem Vám šťastnú cestu a pekný deň .

Poďakoval som a odišiel s miesta činu .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S toho vyplýva ponaučenie : Nedráždi hada bosou nohou !!!

Michal Mišun

Michal Mišun

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek z ľudu ktorý sa rozhodol , možno humorne a možno vážne, písať o veciach ktoré ho zaujímajú. Kedysi som si myslel o sebe že som namyslený , ale mýlil som sa , teraz som už bez chyby .Mám rád humor a neznášam pesimizmus. A to je všetko priatelia . :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu