reklama

On žiadny mentálny atlét nie je !

Moja práca spočíva v kontakte z ľuďmi. Je to ťažká , poučná a hlavne veselá každodenná skúsenosť. Ako stavbyvedúci sa stretávam z množstvom situácii ktoré prekračujú hranicu chápania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Máme tu ďalší deň . Vonku mrzne a teplota klesla na -5 stupňov . Ešte pred odchodom naštartujeme služobné auto aby sme do práce odchádzali v teple. Šofér si odstráni z okien námrazu a môžeme vyraziť.

Niekoho však napadne jednoduchšie riešenie škrabania okien. Dá si postaviť na kávu . Po jej zaliati príde s kanvicou k autu a vriacou vodou obleje čelné okno auta. Úžasný nápad s ešte dokonalejším výsledkom v podobe prasknutého čelného skla. S obdivom mu zatlieskam. Zo zadných radov sa ozve nezabudnuteľná veta : Z neho žiadny mentálny atlét nikdy nebude !!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konečne sa pohneme smerom do práce . Šofér nikdy nezabudne presne trafiť každú dieru na ceste. Veď už šesť mesiacov jazdíme rovnakou trasou a najlepšie terénne auto ja služobné . Tak prečo by sa mal aspoň jednej vyhnúť. Jazda na plný plyn je samozrejmosťou , veď gumy máme zimné , čo by sa mohlo stať ?!

Na semafore svieti oranžová , nasleduje červená a mi sa rútime do križovatky. Heslo silnejší pes j..e je pravdivé . Všetci ostatný stoja a naše Dukato sa rúti cez križovatku . Za okamih sa blížime k ďalšej križovatke . Nikto v aute už nepochybuje ako to skončí . Šofér nás drží v napätí do posledného metra pred semaforom. Nakoniec na prekvapenie brzdí a mi si zblízka obzeráme prasknuté predné sklo po jeho rannom nápade.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stojíme ! Je zelená , šofér nereaguje . Sme trpezlivý . Znovu oranžová , červená , zelená ...

Pán si praje inú farbu ?? položím otázku šoférovi . Konečne sa rozbiehame štýlom relay dakar .

Ešte jeden kilometer a sme v práci . Tu v dedine stojí informačný radar . Už z diaľky vidíme hodnotu 70km/hod . Dokázal to , ideme rýchlejšie ako včera. Šofér je na svoj výkon patrične hrdý .

Z neho už proste žiadny mentálny atlét nebude !


Michal Mišun

Michal Mišun

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek z ľudu ktorý sa rozhodol , možno humorne a možno vážne, písať o veciach ktoré ho zaujímajú. Kedysi som si myslel o sebe že som namyslený , ale mýlil som sa , teraz som už bez chyby .Mám rád humor a neznášam pesimizmus. A to je všetko priatelia . :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu