reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Mišun

Michal Mišun

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek z ľudu ktorý sa rozhodol , možno humorne a možno vážne, písať o veciach ktoré ho zaujímajú. Kedysi som si myslel o sebe že som namyslený , ale mýlil som sa , teraz som už bez chyby .Mám rád humor a neznášam pesimizmus. A to je všetko priatelia . :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Švajčiari a ich riešenie ( nie len ) rómskej otázky

Michal Mišun

Švajčiari a ich riešenie ( nie len ) rómskej otázky

Majú tiež veľa spoluobčanov ( aj Rómov ) , ale všetci tvrdo pracujú. Prečo to môže fungovať v inom štáte a u nás nie ? Ako je možné že pracujú ? Majú túto motiváciu:

  • 22. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 264x
  • 4
Policia a Tankodrom

Michal Mišun

Policia a Tankodrom

Dnes je krásny slnečný deň. Vstal som s myšlienkou isť na výlet. Sadám do auta spolu s druhou polovičkou s úsmevom na tvári . Máme za sebou 3 km a ja sa cítim ako na Tankodrome. Po ďalšom kilometri ma zastavuje Polícia ....

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 566x
  • 6
Homeless alias bezdmovci nášho sveta

Michal Mišun

Homeless alias bezdmovci nášho sveta

Obchodný dom v Bratislave . Blížim sa k autu s nakúpeným nábytkom ja a moja žena, za nami sa blíži bezdomovec ako každý iný. Aspoň na prvý pohľad sa taký zdal ......

  • 4. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 574x
  • 3
On žiadny mentálny atlét nie je !

Michal Mišun

On žiadny mentálny atlét nie je !

Moja práca spočíva v kontakte z ľuďmi. Je to ťažká , poučná a hlavne veselá každodenná skúsenosť. Ako stavbyvedúci sa stretávam z množstvom situácii ktoré prekračujú hranicu chápania.

  • 27. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu